Про важливість комерційних факторів в SEO
Одна з проблемних особливостей просувається ресурсу-недостатня структура, яка не дозволяє охопити більший обсяг користувальницької потреби.
Підсумкові висновки
Цей проект повністю підтвердив гіпотезу про значущий SEO-ефект від впровадження важливих комерційних факторів. За півроку вдалося домогтися істотного поліпшення видимості сайту і десятикратного зростання трафіку.
Виходячи з отриманих результатів можна однозначно рекомендувати вказувати на сайті наступні комерційні фактори:
- повні контактні дані організації в цільовому регіоні: адреса, телефон і час роботи-найкраще виносити їх в шапці сайту і на сторінці "
- Контакти»;
- сторінку " про компанію»;
- перерахування способів оплати і доставки;
- ціну на товари та послуги (тарифи, прайс-листи);
- сторінки "акції", "знижки", " розпродажі»;
- картки з повною інформацією про товар/послугу;
- відгуки про товар/послугу;
- юридичну інформацію про гарантії;
- блоки перелінковки « "Схожі товари», " з цим товарів купують", і т. д.
Також рекомендується розширювати асортимент сайту для збільшення покриття. Додатковий ефект можна буде отримати за рахунок включення необхідного функціоналу-в залежності від типу сайту: наприклад, фільтрів, порівняння товарів, опцій «покласти в кошик» і «купити в один клік», пошук по сайту.