Главная » SEO » Оптимизация сайта » Про важливість комерційних факторів в SEO
22 0  

Про важливість комерційних факторів в SEO

Одна з проблемних особливостей просувається ресурсу-недостатня структура, яка не дозволяє охопити більший обсяг користувальницької потреби. 

Підсумкові висновки 
Цей проект повністю підтвердив гіпотезу про значущий SEO-ефект від впровадження важливих комерційних факторів. За півроку вдалося домогтися істотного поліпшення видимості сайту і десятикратного зростання трафіку. 

Виходячи з отриманих результатів можна однозначно рекомендувати вказувати на сайті наступні комерційні фактори: 

  • повні контактні дані організації в цільовому регіоні: адреса, телефон і час роботи-найкраще виносити їх в шапці сайту і на сторінці "
  • Контакти»; 
  • сторінку " про компанію»; 
  • перерахування способів оплати і доставки; 
  • ціну на товари та послуги (тарифи, прайс-листи);
  • сторінки "акції", "знижки", " розпродажі»; 
  • картки з повною інформацією про товар/послугу; 
  • відгуки про товар/послугу;
  • юридичну інформацію про гарантії; 
  • блоки перелінковки « "Схожі товари», " з цим товарів купують", і т. д.  


Також рекомендується розширювати асортимент сайту для збільшення покриття. Додатковий ефект можна буде отримати за рахунок включення необхідного функціоналу-в залежності від типу сайту: наприклад, фільтрів, порівняння товарів, опцій «покласти в кошик» і «купити в один клік», пошук по сайту.


Оставить свой комментарий:

Досвід у веброзробці:

2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
1979
2021